Regulamin
Bardzo prosimy o stosowanie się do zasad panujących w “Apartamentach Biały Miś Art&Design” tak
abyśmy uniknęli nieprzyjemnych sytuacji i abyśmy mogli skoncentrować się na zapewnieniu Państwu
miłego pobytu.
Należność za pobyt
Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu. W przypadku wcześniejszego
wyjazdu z przyczyn niezależnych od nas, należność za całość pobytu ustalona wcześniej nie ulega zmianie.
Przed zakwaterowaniem dokonujemy blokady na karcie kredytowej celem zabezpieczenia ewentualnych
zniszczeń.
Doba hotelowa
Doba hotelowa rozpoczyna się o 15:00 w dniu przyjazdu a kończy o 10:00 w dniu wyjazdu.
Jeżeli chcecie państwo przedłużyć dobę prosimy o informację.
Istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania po potwierdzeniu takiej
możliwości przez obsługę obiektu oraz po uiszczeniu opłaty w wysokości połowy ceny za dobę pobytu. W
przypadku korzystania z apartamentu większej ilości osób niż maksymalna dopuszczalna ilość osób mogących
przebywać w danym apartamencie, pobierana będzie opłata w wysokości 150 pln / dobę / osobę.
Cisza Nocna
Prosimy o zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 rano.
Dostęp do Apartamentu
Każdy z Państwa otrzymuje kartę dostępową do apartamentu oraz do drzwi wejściowych do obiektu.
Ze względu na wspólne bezpieczeństwo prosimy o zamykanie za sobą drzwi wejściowych.
Parking
Parking znajduje się bezpośrednio przy obiekcie i jest bezpłatny. Do jednego apartamentu przypisane jest jedno
miejsce parkingowe.
Pokoje, czystość i sfera prywatna
Prosimy o dbanie o czystość w Apartamentach oraz w obiekcie. Jeśli życzą sobie Państwo, aby apartament w
trakcie nieobecności został posprzątany, prosimy o poinformowanie obsługi. Dodatkowe sprzątanie pokoju
przy pobycie poniżej 7 dni to koszt 110 zł. Przy pobytach powyżej 7 dni jedno sprzątanie apartamentu jest
bezpłatne, prosimy wtedy o ustalenie dogodnego terminu z obsługą.
Dodatkowa wymiana ręczników to koszt 40 zł.
Zwierzęta
W naszym obiekcie pobyt ze zwierzętami nie jest akceptowany. W przypadku przyjechania do obiektu ze
zwierzęciem mamy prawo odmówić noclegu oraz pobrać całą należną opłatę zgodnie z warunkami rezerwacji.
Odpowiedzialność właścicieli, obsługi oraz obiektu
Za wszystkie rzeczy, mienie trwałe i ruchome pozostawione w apartamentach i na terenie obiektu w trakcie
pobytu gości oraz po jego zakończeniu właściciele oraz obiekt nie ponosi odpowiedzialności.
Odpowiedzialność Gości za Apartamenty oraz ich wyposażenie
W momencie, przekazania przez nas karty i kodu do apartamentu stają się Państwo jego gospodarzami oraz
odpowiadają Państwo za niego.
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zagubienia lub zniszczenia
wyposażenia i urządzeń w apartamencie i na terenie obiektu powstałe z jego winy lub z winy osób które są pod
jego opieką lub odwiedzających go Gości. Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za
wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, mamy prawo wystąpić do
Gościa o odszkodowanie finansowe.
Zasady bezpieczeństwa w Apartamentach oraz na terenie obiektu.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w apartamentach stosowania ognia w tym
świeczek, używania żelazek, kuchenek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia
apartamentów. Zabrania się z korzystania ze wszystkich dostępnych rodzajów grilla na tarasach, balkonach i w
środku apartamentów.
Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okna, wyjąć kartę do
pokoju z wewnętrznego czytnika kart, zakręcić krany, wyłączyć czajnik elektryczny oraz płytę indukcyjną oraz
zamknąć drzwi. Z uwagi na wspólne bezpieczeństwo prosimy o zamykanie za sobą drzwi wejściowych.
Palenie papierosów
Ze względu na komfort Państwa i naszych przyszłych Gości obowiązuje w obiekcie całkowity zakaz palenia. Za
złamanie tego zakazu do kosztów pobytu doliczymy jednorazową opłatę w wysokości 500 zł na pokrycie
kosztów gruntownego czyszczenia i odświeżenia.
Przed domem umieszczone są popielniczki.
Dyskrecja
Osobom obcym nie udzielamy żadnych informacji na temat nazwisk i pobytu gości naszego pensjonatu.
Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
Reklamacje
Reklamacje dotyczące wyposażenia lub komfortu apartamentów prosimy zgłaszać w dniu przyjazdu. Reklamacje
zgłoszone w późniejszym terminie np. w dniu wyjazdu nie będą uwzględniane.
Pozostawione rzeczy
Rzeczy pozostawione nie są przechowywane a po miesiącu są utylizowane.
Uwagi
Wszelkiego rodzaju uwagi lub niedopatrzenia prosimy zgłaszać w recepcji.
Dziękujemy i życzymy Państwu miłego pobytu.